Hop til indhold
Sø- og Handelsretten

Aktindsigt 

Sådan foretager du bestillingen:

Ved bestilling af udskrifter sendes mail til aktindsigt@shret.dk eller  almindeligt brev og der overføres gebyr. I mailen/brevet skal følgende være oplyst:

  • Sagens nr. og/eller sagens parter
  • Navn, adresse og telefonnummer på udskriftsbestilleren
  • Typen af udskrift (dom, kendelse, attest, konkursfrihedsbevis, udskrift af retsbog fra et enkelt retsmøde eller en fuldstændig retsbogsudskrift).
  • Hvilken retlig interesse har du/udskriftsbestilleren i at søge denne udskrift.

Gebyret er på kr. 175,- pr. udskrift, og kan betales med kontanter, MobilePay eller via overførsel til rettens bankkonto.

Bestillingen behandles først, når både mail/brev og betalingen er modtaget.

 Evt. kontakt pr. telefon: 99 68 46 00 (kl. 8.30 – 15.00)

Hvis du skal bruge en udskrift af en dom, men ikke har behov for en påtegning om udskriftens rigtighed, kan du i vores domsoversigt finde alle afsagte domme fra 1. januar 2002 og frem som fulddomme i pdf-format.

Til top Sidst opdateret: 07-11-2019 
Sø- og HandelsrettenseperatorAmaliegade 35, 2. seperator1256 København K. seperatorTelefon: 99684600 seperatorEmail: post@shret.dk